Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Opis: Udostępnianie informacji publicznej na wniosek.
Wymagane dokumenty: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Opłaty: Bez opłat, ale jeżeli udostępnienie informacji publicznej wymaga poniesienia dodatkowych kosztów związanych ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, Urząd może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miejski w Pakości, 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Termin odpowiedzi: Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni, Urząd powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy: Odwołania od decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej oraz od decyzji o umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji publicznej wnosi się do właściwego w sprawie ministra, za pośrednictwem tutejszego Urzędu w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.