Urząd Stanu Cywilnego (USC) - BIP w JST - Gmina Pakość

Urząd Stanu Cywilnego (USC)

Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego jest:

Elżbieta Szymborska

Zastępcą kierownika jest: Justyna Kończal

tel. (052) 566 60 84
fax. (052) 566 60 75

Pokój nr 10 (przybudówka parterowa Urzędu Miejskiego w Pakości)

Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno - opiekuńczych, a w szczególności:

1) rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
2) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego,
3) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
4) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
5) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
6) wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,
7) rozstrzyganie w sprawach zmiany oraz ustalenia pisowni imion i nazwisk.


Wytworzył: admin (25 czerwca 2003)
Opublikował: Jacek Malinowski (25 czerwca 2003, 14:05:42)

Ostatnia zmiana: Jacek Malinowski (28 października 2013, 13:49:29)
Zmieniono: Aktualizacja informacji

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 19072

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij