![]() |
zamówienie na: |
realizację zadania pod nazwą: Bankowa obsługa Budżetu Gminy Pakość, na okres 3 lat |
zamawiający: | Gmina Pakość |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | Poniżej 60 000 Euro |
termin składania ofert: | 14 listopada 2005 |
wynik postępowania: | Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Bank Spółdzielczy w Pruszczu Pomorskim Oddział w Pakości, ul. Barcińska 14B, 88-170 Pakość. |

- Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
p. Anna Kruszka - Skarbnik Gminy
- Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek, przesłany za pośrednictwem poczty lub faxu (nr fax./052/ 566-60-75).
- Opis przedmiotu zamówienia:
Z uwagi na fakt, iż usługi będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy, Zamawiający działając na podstawie art. 10 ust.1, art. 36-49 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm./, ogłasza przetarg nieograniczony na BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY PAKOŚĆ NA OKRES 3 LAT.
Zadanie obejmuje:
1.Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Pakość.
2.Realizację poleceń przelewu (również typu ELIXIR).
3.Usługi typu home-banking, umożliwiające dokonywanie przelewów elektronicznych oraz uzyskanie informacji.
4.Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
5.Dokonywanie wypłat gotówkowych.
6.Dokonywanie wypłat świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych.
7.Możliwość rozliczania operacji finansowych w walucie obcej.
8.Potwierdzanie salda na każdy dzień roboczy wyciągiem bankowym.
9.Możliwość uruchomienia kredytu w rachunku podstawowym do wysokości 600.000,00 PLN (słownie: sześćsettysięcyzł 00/100 ).
10.Przyjmowanie środków na lokaty "over-night", tygodniowe lub miesięczne.
11.Pobieranie z kont stosownych opłat i prowizji zgodnie z formularzem ofertowym.
12.Oprocentowanie kont według stawki zmiennej; wysokość oprocentowania ustalana jest w oparciu o codzienną stopę referencyjną WIBID O/N oraz stały współczynnik określony przez Wykonawcę, a następnie obliczana według następującego wzoru:
oprocentowanie konta = WIBID O/N x współczynnik
13.Pobieranie opłat i prowizji za czynności nie stanowiące przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującą Taryfą opłat i prowizji pobieranych przez Bank, za czynności bankowe dla firm.
- Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień)
Nomenklatura:
66000000-0 Usługi pośrednictwa finansowego
66100000-1 Usługi pośrednictwa finansowego z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych.
66130000-0 Usługi udzielania kredytu.
- Miejsce wykonania usług:
miasto Pakość
- Wartość zamówienia:
Poniżej 60 000 Euro
- Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od dnia 01 grudnia 2005r. do 30 listopada 2008 r.
- Wymagane wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert:
1. Oferowana cena usługi 55
2. Oprocentowanie kredytu w rachunku podstawowym 14
3. Prowizja od kredytu w rachunku podstawowym 1
4. Oprocentowanie rachunku podstawowego 10
5. Oprocentowanie lokat over -night 15
6. Oprocentowanie lokat tygodniowych 3
7. Oprocentowanie lokat terminowych miesięcznych 2
Razem 100%
- Warunki udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia;
4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.Wykonawca (Bank) jest zobowiązany do:
I. Uruchomienia przynajmniej jednego punktu kasowego (oddziału Banku) na terenie miasta Pakość, w godzinach umożliwiających dokonywanie rozliczeń finansowych przez Zamawiającego, w którym obsługa będzie realizowana na warunkach określonych w udzielonym zamówieniu. Punkt kasowy (oddział Banku), o którym wyżej mowa musi być czynny w dniu podpisania umowy z Zamawiającym.
II. Nie pobierania opłat ani prowizji w punkcie kasowym (oddziale Banku) mieszczącym się na terenie miasta Pakość, od osób fizycznych, dokonujących wpłat gotówkowych na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Pakości oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Pakość.
III. Nie pobierania opłat ani prowizji w punkcie kasowym (oddziale Banku) mieszczącym się na terenie miasta Pakość, od kasjera Urzędu Miejskiego w Pakości lub osoby upoważnionej, dokonującej wypłat lub wpłat gotówkowych z rachunku lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Pakości oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Pakość.
IV. Nie pobierania opłat ani prowizji od nieprawidłowo przeprowadzanych operacji powstałych z winy Wykonawcy (mylne obciążenie rachunków).
V. Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o zmianach w Regulaminie kont dla firm oraz Tabeli opłat i prowizji.
VI. Nie dokonywania zmian wysokości prowizji i opłat zadeklarowanych w ofercie, przez cały okres obowiązywania umowy. - Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego został sprecyzowany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Dostępne do 14 listopada 2005 r.
- Cena za SIWZ - Zamawiający nie przewiduje opłaty za SIWZ.
- SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 18, bądź za pośrednictwem poczty lub faxu.
- Termin i miejsce składania ofert:
14 listopada 2005 r. godz. 9:00 Urząd Miejski w Pakości - sekretariat (parter)
- Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
- Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
14 listopada 2005 r. godz. 9:15 Urząd Miejski w Pakości pok. 17 (I piętro).
metryczka
Opublikował: Jacek Malinowski (26 października 2005, 15:21:56)
Ostatnia zmiana: Joanna Zemełka (15 listopada 2005, 13:07:15)
Zmieniono: wybór oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1878