zamówienie na:

realizację zadania pod nazwą: Bankowa obsługa Budżetu Gminy Pakość, na okres 3 lat

zamawiający: Gmina Pakość
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: Poniżej 60 000 Euro
termin składania ofert: 14 listopada 2005
wynik postępowania: Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Bank Spółdzielczy w Pruszczu Pomorskim Oddział w Pakości, ul. Barcińska 14B, 88-170 Pakość. 




  1. Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
    p. Anna Kruszka - Skarbnik Gminy

  2. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    Na pisemny wniosek, przesłany za pośrednictwem poczty lub faxu (nr fax./052/ 566-60-75).

  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Z uwagi na fakt, iż usługi będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy, Zamawiający działając na podstawie art. 10 ust.1, art. 36-49 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm./, ogłasza przetarg nieograniczony na BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY PAKOŚĆ NA OKRES 3 LAT.


    Zadanie obejmuje:


    1.Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Pakość.
    2.Realizację poleceń przelewu (również typu ELIXIR).
    3.Usługi typu home-banking, umożliwiające dokonywanie przelewów elektronicznych oraz uzyskanie informacji.
    4.Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
    5.Dokonywanie wypłat gotówkowych.
    6.Dokonywanie wypłat świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych.
    7.Możliwość rozliczania operacji finansowych w walucie obcej.
    8.Potwierdzanie salda na każdy dzień roboczy wyciągiem bankowym.
    9.Możliwość uruchomienia kredytu w rachunku podstawowym do wysokości 600.000,00 PLN (słownie: sześćsettysięcyzł 00/100 ).
    10.Przyjmowanie środków na lokaty "over-night", tygodniowe lub miesięczne.
    11.Pobieranie z kont stosownych opłat i prowizji zgodnie z formularzem ofertowym.
    12.Oprocentowanie kont według stawki zmiennej; wysokość oprocentowania ustalana jest w oparciu o codzienną stopę referencyjną WIBID O/N oraz stały współczynnik określony przez Wykonawcę, a następnie obliczana według następującego wzoru:


    oprocentowanie konta = WIBID O/N x współczynnik


    13.Pobieranie opłat i prowizji za czynności nie stanowiące przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującą Taryfą opłat i prowizji pobieranych przez Bank, za czynności bankowe dla firm.

  4. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień)
    Nomenklatura:
    66000000-0 Usługi pośrednictwa finansowego
    66100000-1 Usługi pośrednictwa finansowego z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych.
    66130000-0 Usługi udzielania kredytu.

  5. Miejsce wykonania usług:
    miasto Pakość

  6. Wartość zamówienia:
    Poniżej 60 000 Euro

  7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
    Od dnia 01 grudnia 2005r. do 30 listopada 2008 r.

  8. Wymagane wadium:
    Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

  9. Kryteria oceny ofert:

    1. Oferowana cena usługi    55
    2. Oprocentowanie kredytu w rachunku podstawowym 14
    3. Prowizja od kredytu w rachunku podstawowym  1
    4. Oprocentowanie rachunku podstawowego  10
    5. Oprocentowanie lokat over -night  15
    6. Oprocentowanie lokat tygodniowych   3
    7. Oprocentowanie lokat terminowych miesięcznych  2
    Razem 100%

  10. Warunki udziału w postępowaniu.

    O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:


    1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
    3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia;
    4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

    Wykonawca (Bank) jest zobowiązany do:

    I. Uruchomienia przynajmniej jednego punktu kasowego (oddziału Banku) na terenie miasta Pakość, w godzinach umożliwiających dokonywanie rozliczeń finansowych przez Zamawiającego, w którym obsługa będzie realizowana na warunkach określonych w udzielonym zamówieniu. Punkt kasowy (oddział Banku), o którym wyżej mowa musi być czynny w dniu podpisania umowy z Zamawiającym.


    II. Nie pobierania opłat ani prowizji w punkcie kasowym (oddziale Banku) mieszczącym się na terenie miasta Pakość, od osób fizycznych, dokonujących wpłat gotówkowych na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Pakości oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Pakość.


    III. Nie pobierania opłat ani prowizji w punkcie kasowym (oddziale Banku) mieszczącym się na terenie miasta Pakość, od kasjera Urzędu Miejskiego w Pakości lub osoby upoważnionej, dokonującej wypłat lub wpłat gotówkowych z rachunku lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Pakości oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Pakość.


    IV. Nie pobierania opłat ani prowizji od nieprawidłowo przeprowadzanych operacji powstałych z winy Wykonawcy (mylne obciążenie rachunków).


    V. Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o zmianach w Regulaminie kont dla firm oraz Tabeli opłat i prowizji.


    VI. Nie dokonywania zmian wysokości prowizji i opłat zadeklarowanych w ofercie, przez cały okres obowiązywania umowy.

  11. Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego został sprecyzowany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  12. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
    Dostępne do 14 listopada 2005 r.

  13. Cena za SIWZ - Zamawiający nie przewiduje opłaty za SIWZ.

  14. SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 18, bądź za pośrednictwem poczty lub faxu.

  15. Termin i miejsce składania ofert:
    14 listopada 2005 r. godz. 9:00 Urząd Miejski w Pakości - sekretariat (parter)

  16. Termin związania ofertą:
    30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

  17. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
    14 listopada 2005 r. godz. 9:15 Urząd Miejski w Pakości pok. 17 (I piętro).

metryczka


Opublikował: Jacek Malinowski (26 października 2005, 15:21:56)

Ostatnia zmiana: Joanna Zemełka (15 listopada 2005, 13:07:15)
Zmieniono: wybór oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1878