![]() |
zamówienie na: |
Realizację zadania pod nazwą: "Pełnobranżowy projekt budowlano - wykonawczy na modernizację przepompowni ścieków przy ul. Barcińskiej wraz z kolektorem tłocznym do miejscowości Piechcin w gminie Barcin". |
zamawiający: | Gmina Pakość |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | Poniżej 60 000 Euro |
termin składania ofert: | 13 października 2005 |
wynik postępowania: | Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez ZAKŁAD INŻYNIERII WODNO - ŚCIEKOWEJ Zenon Lepionka i Jerzy Hołubiec spółka jawna z Chodzieży |

Urząd Miejski w Pakości ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pod nazwą: "Pełnobranżowy projekt budowlano - wykonawczy na modernizację przepompowni ścieków przy ul. Barcińskiej wraz z kolektorem tłocznym do miejscowości Piechcin w gminie Barcin".
- Zamawiający:
Gmina Pakość
ul. Rynek 4
88-170 Pakość
- Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Marek Żelazny, pok. 12 (I piętro), tel. /052/ 566 60 90
- Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek, przesłany za pośrednictwem poczty lub telefaxu (nr fax./052/ 566-60-75).
- Opis przedmiotu zamówienia:
W zakresie zamówienia ujęto wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego, jednostadiowego wraz z uzgodnieniami, zapewnieniami, pozwoleniem na budowę, studium wykonalności, dokumentami do sporządzenia decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, projektu tejże decyzji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Prace projektowe wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót należy wykonać zgodnie z art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z dnia 16 września 2004r. Nr 202, poz. 2072).
- Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień)
Nomenklatura: 74232000 - 4
Wspólny słownik zamówień CPV:
Dział - 74 Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości;
Grupa - 742 Usługi doradcze architektury, inżynierii, budownictwa;
Klasa - 7423 Usługi inżynieryjne;
Kategoria - 74232 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
- Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
Pakość - Piechcin
- Wartość zamówienia:
Poniżej 60 000 Euro
- Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2005 r.
- Wymagane wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady prac projektowych kończy swój bieg po upływie 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego ostatniego elementu robót budowlanych, wykonywanych na podstawie prac projektowych, których dotyczy niniejsza umowa lub po upływie 2 lat od daty uzyskania pozwolenia na budowę w przypadku nie realizowania obiektu na podstawie opracowanej dokumentacji.
Warunki udziału w postępowaniu.
1. Oferent składający ofertę musi spełniać następujące warunki:
a) prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem,
b) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp,
f) posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej dla jednostki projektowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający w toku badania ofert zbada i oceni:
a) zakres działalności prowadzonej przez wykonawcę- zakres niniejszy powinien obejmować działalność w zakresie projektowania budowlanego, urbanistycznego, technologicznego (CPV - 74232000-4),
b) zakres posiadanych uprawnień przez osoby bezpośrednio związane z realizacją zadania; zakres niniejszy powinien obejmować: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: architektonicznej; konstrukcyjno -budowlanej - drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, telekomunikacyjnych; osoby bezpośrednio związane z realizacją zadania powinny przynależeć do właściwej izby zawodowej oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach pełnionych samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
c) wykaz prac - projektów zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat i tożsamych z przedmiotem zamówienia; wykaz niniejszy powinien obejmować minimum dwa opracowania o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. opracowanie - projekt budowlano-wykonawczy branży sanitarnej o długości min. 1000 m.b. każdy oraz projekt przepompowni ścieków o przepustowości przynajmniej 20 dm3/s.
d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
e) na podstawie złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.Spełniają następujące warunki:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia".
2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Dokumenty wymagane przez Zamawiającego zostały szczegółowo podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Dostępne do 13.10.2005 r.
- Cena za SIWZ - Zamawiający nie przewiduje opłaty za SIWZ.
SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 18, bądź za posrednictwem poczty oraz telefaxu.
- Termin i miejsce składania ofert:
13.10.2005 r. godz. 9:00 Urząd Miejski w Pakości - sekretariat (parter)
- Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
- Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
13.10.2005 r. godz. 9:15 Urząd Miejski w Pakości pok. 17 (I piętro)
metryczka
Opublikował: Jacek Malinowski (27 września 2005, 09:09:52)
Ostatnia zmiana: Joanna Zemełka (18 października 2005, 15:21:04)
Zmieniono: wynik postępowania - wybór oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2139