Informacja o udzieleniu zamówienia na realizację zadania pn.: "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników na terenie miasta i gminy Pakość w roku 2017"

Informacja o udzieleniu zamówienia

Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Pakości Nr 108/2016 z dnia 11 stycznia 2016 r., na podstawie §2, pkt 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro – art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający informuje, iż w wyniku prowadzonego w trybie zapytania ofertowego postępowania o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn.: „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników na terenie miasta i gminy Pakość w roku 2017”, wyłoniono Wykonawcę: Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński, Olsza 3, 88-300 Mogilno. Zamówienia udzielono 07 marca 2017 r.

Wytworzył: Adrianna Nowicka (8 marca 2017)
Opublikował: Adrianna Nowicka (8 marca 2017, 14:32:11)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 81

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij