Informacja o udzieleniu zamówienia na realizację usługi pn.: "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Pakość"


Informacja o udzieleniu zamówienia

Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Pakości Nr 108/2016 z dnia 11 stycznia 2016 r., na podstawie §2, pkt 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro – art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający informuje, iż w wyniku prowadzonego w trybie zapytania ofertowego postępowania o udzielenie zamówienia na realizację usługi pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Pakość”, wyłoniono Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp. z o.o., ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość. Zamówienia udzielono 03 stycznia 2017 r.
 

Wytworzył: Adrianna Nowicka (9 stycznia 2017)
Opublikował: Adrianna Nowicka (10 stycznia 2017, 08:13:44)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 97

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij