Informacja o udzieleniu zamówienia na dostawę materiałów budowlanych dla zadania pn.: "Wymiana nawierzchni chodnika w ciągu ulicy Mieleńskiej".


Informacja o wyborze wykonawcy
 
         Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Pakości Nr 108/2016 z dnia 11 stycznia 2016r., na podstawie § 2, pkt 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro – art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający informuje, iż w wyniku prowadzonego w trybie zapytania ofertowego postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę materiałów budowlanych dla zadania pn. „Wymiana nawierzchni chodnika w ciągu ulicy Mieleńskiej”, wyłoniono Wykonawców:
 
1)   Hurtownia „Spedbud” Sp. j.
ul. Orłowska 82, 88-100 Inowrocław,
 
2)   Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „BROSTER” M. Brodecki & M. Stec sp. j.
ul. Łączna 5, 88-160 Janikowo,
 
3)    „INSTALPAK” Stanisław Siembab
ul. Mikołaja 25, 88-170 Pakość,
 
4)   Hurtownia Materiałów Budowlanych
PAK- BUD Krystian Jastrzembski
Rybitwy 25 C, 88-170 Pakość,
 
5)   Przedsiębiorstwo Budowlano- Montażowe i Prefabrykacji Betonów
KAMAL Sp. z o.o., ul. Kamienna 74, 85-726 Bydgoszcz
 
6)   Firma Handlowo- Transportowa, Marian Buzała
Radłowo 69, 88-170 Pakość,
 
7)   Kopalnia Kruszywa Naturalnego „LUDKOWO 1” S.C.
A. Siembab & K. Gębala
Ludkowo 16, 88-170 Pakość

Wytworzył: Adrianna Nowicka (3 października 2016)
Opublikował: Adrianna Nowicka (7 października 2016, 07:18:05)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 115

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij