Informacja o udzieleniu zamówienia - BIP w JST - Gmina Pakość

Informacja o udzieleniu zamówienia


Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Pakości Nr 108/2016 z dnia 11 stycznia 2016r., na podstawie §2, pkt 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro – art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2015r., poz. 2164), Zamawiający informuje, iż w wyniku prowadzonego w trybie zapytania ofertowego postępowania o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn.: „Usługi  transportowe i usługi koparko-ładowarką”, wyłoniono Wykonawcę: Firma Handlowo-Transportowa Marian Buzała, Radłowo 69, 88-170 Pakość. Zamówienia udzielono 25 stycznia 2016r.

Wytworzył: Adrianna Nowicka (4 lutego 2016)
Opublikował: Adrianna Nowicka (4 lutego 2016, 12:13:47)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1027

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij