Zastępca Burmistrza

Szymon Łepski
tel. (052) 566 60 76
fax. (052) 566 60 75
e-mail: szymon.lepski@pakosc.pl
Pokój nr 5 (Parter Urzędu Miejskiego w Pakości)
 
  1. Zastępca Burmistrza podejmuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.
  2. Zastępca Burmistrza wykonuje inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza, w szczególności:
    1. sprawuje bezpośredni nadzór nad:
      - Referatem Organizacyjno – Prawnym,
      - Referatem Oświaty, Kultury i Promocji Gminy,
      - Referatem Spraw Obywatelskich, Ochrony Zdrowia i Spraw Obronnych,
      a także koordynuje prace tych Referatów i nadzorowanych przez te Referaty jednostek organizacyjnych gminy, 
    2. zapewnia prawidłowe funkcjonowanie prawnej obsługi Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy, 
    3. przygotowuje projekty statutów i regulaminów pracy urzędu i jednostek pomocniczych oraz projekty zmian do tych aktów, 
    4. nadzoruje przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza, 
    5. zapewnia prawidłowe przygotowanie materiałów pod obrady Rady i jej organów, 
    6. koordynuje i organizuje sprawy związane z wyborami i spisami, z wyłączeniem wyborów do organów samorządu terytorialnego, 
    7. koordynuje wspólne działania Referatów w zakresie przygotowywania projektów wniosków o dofinansowanie zadań z funduszy europejskich, 
    8. wydaje na podstawie upoważnienia Burmistrza decyzje administracyjne, postanowienia i zaświadczenia w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, 
    9. nadzoruje funkcjonowanie Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o.o. w Pakości, 
    10. wykonuje funkcję zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych, 
    11. potwierdza własnoręczność podpisu oraz zgodność odpisu z oryginałem w zakresie określonym przepisami prawa lub wynikającym z upoważnienia Burmistrza, 
    12. koordynuje funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie, 
    13. nadzoruje funkcjonowanie procesów systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, 
    14. przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków, 
    15. wykonuje inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

Wytworzył: Szymon Łepski (13 sierpnia 2013)
Opublikował: Jacek Malinowski (13 sierpnia 2013, 11:46:31)

Ostatnia zmiana: Jacek Malinowski (13 sierpnia 2013, 11:57:18)
Zmieniono: Aktualizacja treści

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 7269

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij